Antep fıstığının içerisindeki 'gamma-tocopherol' maddesi, hücreleri koruyor. ABD’nin Teksas Kadın Üniversitesi tarafından yürütülen bir araştırma, her gün tüketilen antep ya da Şam fıstığının kanserin pek çok türünü önlemeye yaradığını ortaya çıkardı. Milliyet'in haberine göre; Araştırmada, gönüllü katılımcılar iki gruba ayrıldı. İlk grupta bulunan deneklere, normal beslenme rutinlerinin yanında dört hafta boyunca 68 gram Antep fıstığı yedirildi. Dört haftanın ardından, Antep fıstığı tüketen grup ve tüketmeyen kontrol grubu üzerinde çeşitli ölçümler yapıldı.
E vitamininin bir türevi
Üniversitenin araştırmasına katılan deneklere yapılan ölçümler sonucunda, her gün Antep fıstığı yiyenlerin vücudunda bulunan “gamma-tocopherol” adlı maddenin daha fazla olduğu görüldü.
E vitamininin bir türevi olan “gamma-tocopherol”, antioksidan işlevi görüyor.
Bu madde, “serbest radikaller” adı verilen moleküllerin hücrelere vereceği zararın önüne geçiyor. Böylece kanser, daha gelişmeden engellenmiş oluyor.
Beyaz Gazete
|
|
|
|
|
Sitedeki haber dosyaları ve röportajlar hazırlanırken hukuk servisindeki avukatlarımızla sürekli kontak halinde çalışıyoruz. Haberlerde kullanılan fotoğraflar temsili olup hiç kimsenin özel hayatı deşifre edilmemektedir. Sitede yer alan haberler ve röportajlar gundogumu.com'a aittir ve bu haberlere ait hiçbir bilgi tarafımızdan izin alınmadan -değiştirilerek dahi olsa - hiçbir 3.kişi/kuruluş tarafından kullanılamaz. Kullanıldığı takdirde ilgili kişi ve kurumlara karşı hukuki süreç başlatılacaktır.
|
|
| Gümüşhane'yi görmek için Gümüşhane'ye gitmek şart değil! Tıklayın! |
|
|
|